شركت مخابرات استان:شركت مخابرات يزد؛ اولين دستگاهي است كه مصوبات سفر را محقق ساخت

یزدفردا:استاندار يزد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي با جمعي از مديران شركت مخابرات استان يزد در محل سالن حميدياي استانداري ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش یزدفردا به نقل ازسایت استانداری یزد : محمدرضا فلاح زاده در اين جلسه با قدرداني از خدمات همه كارمندان و پرسنل مخابرات گفت: شركت مخابرات استان يزد به همت و تلاش همه دست اندركاران اين امر توانسته است به عنوان اولين دستگاه؛ مصوبات سفر اعضاي هيات دولت در زمينه ارتباطات را محقق سازد و در زمينه هاي گوناگون رتبه هاي ممتاز كشوري را كسب كند كه اين مسئله جاي تقدير و تشكر دارد.

وي با بيان اين كه در نظام جمهوري اسلامي كارهاي بزرگي صورت گرفته است افزود: امنيتي كه امروز در ميهن اسلامي ايجاد شده مرهون خون هزاران شهيدي است كه در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادت هاي خود صلح و آرامش كنوني را تضمين نموده اند به نحوي كه فكر تجاوز به ميهن اسلامي حتي به ذهن دشمنان نيز خطور نمي كند.

فلاح زاده خط دوم آبرساني به استان، راه اندازي صنعت انرژي و پارك و كريدور علمي فناوري را از جمله اقدامات مهمي دانست كه در استان در دست پيگيري است. وي افزود: تلاش مي شود تا صنعت توليد موبايل و دستگاه هاي الكترونيكي نيز به استان وارد شود كه در اين رابطه، اقداماتي نيز صورت پذيرفته است.

وي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال نوآوري و شكوفايي خاطرنشان كرد: بايد در همه زمينه ها با آگاهي از آخرين تكنولوژي و پيشرفت هاي دنيا، گام هاي توسعه و پيشرفت در ايران اسلامي را شتابان تر كنيم.

استاندار يزد در پايان بارديگر با تقدير از تلاش همه دست اندركاران مخابرات استان يزد، براي همه آنها از درگاه خداوند متعال توفيق و موفقيت مسئلت نمود.

مهدي مقوم؛ مديرعامل شركت مخابرات استان يزد نيز در اين جلسه به ارائه گزارشي از عملكرد اين دستگاه در سال گذشته پرداخت.

براساس آمار ارائه شده، 435 هزار تلفن همراه در استان مشغول به كار مي باشد كه اين ميزان براي تلفن ثابت 390 هزار تلفن است و براي اولين بار ميزان تلفن همراه از تلفن ثابت مشغول به كار پيشي گرفته است.

ظريب نفوذ تلفن سيار در استان 43 مي باشد كه اين ميزان براي متوسط كشوري و جهاني به ترتيب 4/36 و 41 است.

همچنين بر اساس آمار ارائه شده تا كنون، بيش از 60 درصد جاده هاي استان و 90 درصد جمعيت استان تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته است.

توضیح یزدفردا :تاخیر در انتشار اخبار استانداری مربوط به عدم توان روابط عمومی محترم استانداری در برقراری ارتباط مجازی است که انشالله برطرف خواهد شد

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا